مجله جهادکالا

چرا کالای ایرانی بخریم -قسمت1

چرا کالای ایرانی بخریم

در پاسخ به سوال چرا کالای ایرانی بخریم باید گفت که:

قیمت لوازم خانگی ایرانی نسبت به تولیدات خارجی برای مصرف کننده پایین‌تر و به صرفه‌تر است.

در بیشتر مواقع، مردم تولیدات خارجی را به کالای ایرانی ترجیح می هند و همین موضوع باعث می شود تا بازار در تسخیر تولیدات خارجی باشد.
شما می‌توانید با خرید کالای ایرانی و لوازم خانگی از برندهای معتبر داخلی از یک محصول با کیفیت و کارآمد برخوردار شوید که قیمت مناسب‌تری هم دارد.

از میان متقاضیان کالاهای خارجی عده ای معتقدند که کیفیت پایین کالای ایرانی سبب گرایش آنها به کالاهای خارجی و برند شده است.

شاید بخشی از این حرف درست باشد اما حمایت مصرف کننده داخلی با استفاده از کالاهای داخلی می تواند گام به گام تولیدات داخلی را به سمت بهبود سوق دهد.

از جمله اهداف تولیدکنندگان ایرانی تولید و عرضه محصولات و خدمات لوازم خانگی با کیفیت و قابل اطمینان جهت بهبود کیفیت زندگی برای جامعه ایرانی است.

معرفی برندهای با کیفیت ایرانی حاضر در مجموعه جهادکالا

گروه انتخاب الکترونیک:

  • قابلیت رقابت با برندهای جهانی را داشته و برهمین اساس گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، ارائه لوازم خانگی با کیفیت برای مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی را از جمله وظایف خطیر خود می‌داند.

گروه مادیران:

  • با 50 سال سابقه درخشان، پیشگام تولید و عـرضه بهترین لـوازم صوتی و تصـویری و لــوازم خانگی در ایران می باشد.

گلدایران:

  • تولیدات داخلی در بازار لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و دیجیتال، افق دیگری از دستاوردهای گلدیران را به‌‌معرض نمایش گذاشت.

هاردستون:

  • این شرکت در سال 2001 در 2 بخش لوازم‌خانگی کوچک و لوازم‌خانگی بزرگ تأسیس‌شده است و با ثبت کالاهای مختلف به نام برند هاردستون توانست موفقیت زیادی را کسب نماید.

سام الکترونیک:

  • هلدینگ سام یک گروه صنعتی بزرگ در زمینه تولید، توزیع و خدمات پس از فروش لوازم خانگی است که با قدمتی نزدیک به سه دهه فعالیت در این عرصه، نام آشنای سبد محصولات لوازم خانگی در خانه ایرانیان است.

پاکتین:

  • گروه تولیدی پاکتین از سال ۱۳۸۷ و با هدف تولید انواع جاروبرقی‌های خانگی و صنعتی، با خلق محصولاتی منحصر بفرد از لحاظ طراحی ظاهری توانست سهم قابل توجهی از بازار جاروبرقی‌ را از آن خود کند.

پاکشوما:

  • شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما در پنچ گروه محصول یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی مطابق با نیازهای بومی کشور ایران و مناطق بازار هدف صادراتی تولید می شوند.

گروه کاندید:

  • این شرکت با بهره گیری از آخرین دستاوردهای ساخت ظروف آلومینیومی دایکستی قادر به تولید مرغوبترین ظروف آشپزی شامل انواع قابلمه و تابه با پوشش های سرامیک، بایو گرانیت، تفلون و گرانیت و سوپر گرانیت می باشد.

چرم مشهد:

  • شرکت چرم مشهد در سال 1375 با هدف حفظ و ارتقاء ارزش افزوده صنعت چرم و محصولات چرمی و کمک به تولید ملی پایه گذاری و راه اندازی شد.

فرش محتشم:

  • در کارخانه فرش محتشم چهار دستگاه آکریلیک، کُلاریس، ژاکارد و دستگاه نسل چهارم دست به خلق دنیایی زده‌اند که نوآوری، تنوع و کیفیت را به ارمغان آورده‌اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *