مجله جهادکالا

خرید قسطی کالا

در شرایط کنونی ممکن است خرید کالا کمی با دشواری رو به رو شود؛ در این میان استفاده از تسهیلات خرید کالا به صورت اقساطی می تواند در دریافت به موقع کالا کمک رسان باشد.

خرید اقساطی کالا امتیازیست که در سالهای اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده و علاقه مندان و واجدین شرایط می توانند از آن بهره ببرند.

ما در جهادکالا امکان خرید کالا را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. خرید قسطی کالا این امکان را به شما می دهد تا در مدت زمان کوتاهی با قیمتی مناسب کالای خود را دریافت کنید.

جهاد کالا با همکاری بانک آینده شرایط اعطای تسهیلات را برای آن دسته عزیزانی که تمایل دارند به صورت اقساطی کالای خود را تهیه کنند فراهم کرده است.

شرایط دریافت تسهیلات از جهادکالا بسیار ساده است. فقط کافیست در بانک  آینده حساب باز کنید و از طریق سامانه سمتا  برای دریافت وام بانک آینده اقدام نمایید.

خرید قسطی لوازم منزل

لوازم منزل اعم از وسایل برقی منزل یا وسایل آشپزخانه در دسته لوازم پرمصرف و نسبتا قیمت بالا هستند. از این رو تقاضا برای خرید این اقلام به صورت قسطی اغلب با درخواست بسیاری روبه رو است.

خرید قسطی کالا

با استفاده از تسهیلات جهادکالا می توانید از میان صدها فروشگاه کالای مورد نیاز خود را تهیه کرده و مبلغ آن را به صورت اقساط پرداخت کنید.

لوازم برقی آَشپزخانه مانند ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، چرخ گوشت و … هم در لیست کالاهای پرمصرف هستند و خرید آنها به صورت اقساطی پیشنهادی به صرفه است.

مزیت خرید قسطی کالا 

نظر به اینکه در سالهای اخیر قیمت کالا  و خدمات تا حد بسیار زیادی بالا رفته است؛ خرید کالا به صورت قسظی امکان خرید و اخذ به موقع کالا را به شما می‌دهد.

با دریافت کالای قسطی از جهادکالا علاوه بر اینکه از تسهیلات بانک بهره می برید می توانید در مدت بسیار کوتاهی کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

دریافت تسهیلات بانک آینده از جهادکالا

اگر قصد خرید کالا و دریافت تسهیلات از جهادکالا را دارید اولین گام افتتاح حساب در بانک آینده یا گردشگری است. پس از باز کردن حساب و جمع آوری مدارک درخواست شده و اعتبارسنجی و دریافت وام می توانید از میان شعب موجود برای خرید کالای قسطی خود اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *